3 najbardziej przydatne gadżety w podróży

Tripod = statyw + selfie stick

Jeden z moich nowszych i najlepszych nabytków - kijek do selfie, którego można używać również jako statywu. Daje znacznie więcej możliwości robienia zdjęć np. na wyjazdach solo, kiedy akurat nie ma kogo poprosić o zrobienie zdjęcia. Większa niezależność zawsze spoko ☺ 

Tripod ma również opcje sterowania aparatem przez Bluetooth,a pilot jest przenośny, dzięki czemu możemy robić zdjęcia bez konieczności przytrzymywania kijka. 

Swój tripod zakupiłam tutaj: Tripod Allegro

Czytnik E-booków

Czytnik zamiast książki w podróży:

✔ zajmuje mniej miejsca niż papierowa książka,

✔ i waży mniej niż papierowa książka, 😉

✔ wszystko jest cały czas w jednym miejscu,

✔ możemy czytać kilka książek na przemian, nawet w podróży,

✔ możemy mieć szybko dostęp do nowości, kupując wersje elektroniczną na bieżąco.

Oprócz naszej wygody, korzystanie z czytnika jest super eko - pomaga ratować drzewa (ograniczenie produkcji książek w papierowej wersji), ogranicza produkcję gazów cieplarnianych (książek elektronicznych nie trzeba pakować ani transportować) i pozwala oszczędzić energię. Jednym słowem same plusy ☺

Mój model to Kindle Paperwhite 6'' i mogę go śmiało polecić, bo nigdy mnie nie zawiódł. Sama należę do osób, które swojego sprzętu elektronicznego naprawdę "używają". Mój czytnik przetrwał ze mną już 4 lata w stanie nienaruszonym,co uważam z bardzo dobry wynik. Przeżył już nawet zalanie i działa dalej bez zarzutu. Bardzo fajny, "nie tylko" podróżniczy czytnik ☺

Kindle można kupić w różnych sklepach w Polsce, natomiast jedynie kupując na Amazonie otrzymujemy gwarancję producenta.

Mój model czytnika z gwarancją można kupić tutaj: Kindle Paperwhite 6" Amazon

Mydło do ciała i włosów

Konkretnie kosmetyk pod tytułem "Cedrowe mydło Agafii do włosów i ciała". Dlaczego akurat to mydło jest moim numer 1 w podróży?

 ma konsystencje galaretki, dzięki czemu nie można go wylać w plecaku 😄 ,

 nie zawiera parabenów i SLS, jest delikatny, ale mimo to dobrze domywa włosy,

  skład (olej z cedru syberyjskiego, beżyna syberyjska, wyciąg z czerwonych jagód jałowca i wiele innych dobroci),

  i ten zapach lasu! 💗

Mój się niestety obecnie skończył, bo tak namiętne go używałam 😊 Ale opakowanie wygląda tak:


Opakowanie 300 ml starczyło mi na miesięczny wyjazd. W sprzedaży stacjonarnej bywa drogie, ale na Allegro znalazłam je już za 13 zł. Kosmetyk zdecydowanie godny polecenia, nie tylko w podróży ☺

Można je kupić w dobrej cenie pod tym linkiem: Mydło cedrowe Allegro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz